Vychytávky v domácnosti

25.06.2014 12:21

Minule mi ktosi poslal link na vychytávky do domácnosti ... a tak som začala viac pátrať po internete a naozaj, existuje veľa vecí, ktoré si môžete do domácnosti kúpiť a nielenže vám oživia celý interiér ale ešte sú aj praktické.

Našla som zopár obrázkov tak ponúkam, ak máte niečo, čo sa Vám osvedčilo - lebo veľa tých vecičiek síce dobre vyzerá ale zle sa kupuje či vôbec neplní svoj účet, napíšte mi!

Prípadne ak viete, kde zohnať tieto veci, poteším sa linkom! 

Táto vec sa hodí najviac na párty alebo na detskú oslavu, prípadne aj na Vianoce. Videla som už tlačidlo na Cookies ale tu si môžete sami napísať svoje želanie. Nevýhoda, slovenskú verziu som nenašla ...

Ak na niečo dostanete k telke chuť, a potom to nedojete, ostáva problém - chipsy ostanú mäkké a navlhnú, rovnako ako aj piškóty alebo oplaty. Tento uzáver to dorieši. Ja som zatiaľ naďabila len na šikovné spony z Tescomy alebo z Tesca.

Oreo sú novodobé keksíky, ja osobne ich nemusím. Najradšej mám klasické Opavia sušienky ale pri máčaní do mlieka som takýto gadget ešte nenašla! :)))

Tak toto by som ozaj chcela! Zipsové sáčky, alebo teda vrecká dostať už aj u nás, nestoja veľa, ale je pravda že keď do nich niečo sypete často sa vám to všetky vysype preč. Tento stojan je super!

Kontakt