Krásne detské izby - inšpirujte sa

02.06.2014 14:27

Dnešný posledný post bude tiež obrázkový. Pozerala som si na Googli nejaké obrázky detských izieb a keďže sa teším ako raz budeme zariaďovať Maxovu, niečo som si aj stiahla do počítača. Pokukajte ...

Toto je môj favorit. Oranžová a zelená, praktická, detská ale zároveň aj s úložným priestorom.

Toto je naozaj len izbový sen, na slovenské pomery nedosiahnuteľný ale páči sa mi tá myšlienka ubytovania (ako pre Snehulienku a sedem trpaslíčkov ..)

Táto opica škorica ma zaujala nábytkom, dá sa použiť ako do chlapčenskej tak i do dievčenskej izby.

Ďalšie veľmi pekné riešenie vhodné ale pre väčšie izby a nie pre náš bungalov.

Táto fotka nemá dobrú kvalitu no oceňujem krikľavé farby. Až keď to človek vidí takto vie si predstaviť niečo podobné aj doma.

Tu sa mi zase páči nábytok ... a aj farby. Všetko je veľmi jemné, pripomńa mi to ikeu.

Opäť jedno riešenie pre dvoch. A tu je moja dilema, či izbu riešiť hneď ako pre dve deti alebo až potom ...

Aj toto je taký Ikea štýl, veľmi sa mi páčia tie farebné skrinky, už len také zohnať alebo dať kdesi vyrobiť.

Izba pre malého rytiera :))

Tu je vidieť že biela farba na stenách vôbec nemusí byť fádna.

Kontakt